Leírás
Hogyan hozd ki magadból és a csapatodból a maximumot
A 20. század folyamán a vezetéselmélet óriási fejlődésen ment keresztül. Zavarba ejtően sok iskola és vezetési filozófia jelent meg, többek között Taylor, Fayol, Mayo, Maslow, Lewin, McGregor, Herzberg, Müntzberg, Fiedler, B. F. Skinner, Vroom, Burns, Blanchard és sok más szakember munkássága nyomán.
A legjobb cégek és szervezetek beépítették ezeket a módszereket a vezetési repertoárjukba, és ennek köszönhetően képessé váltak a folyamatos fejlődésre.
Ma – a 21. század első évtizedeiben – vezetési szempontból a szervezeti hatékonyság növelésének egyik leghatékonyabb eszköze az érzelmi intelligencia koncepciójának minél szélesebb körű vállalati – és vezetői – alkalmazása.
Az érzelmi intelligenciát (EI/EQ) a téma világszerte elismert szakértője, Daniel Goleman a következő 5 tényező együttes meglétében határozza meg:
(1) én-tudatosság / önismeret,
(2) érzelmek kezelése / önkontroll,
(3) önmotiváció,
(4) empátia és
(5) emberi kapcsolatok kezelése.
Az Érzelmi intelligencia a vezetésben program a fenti tényezőkre fókuszálva célozza meg a szervezeti hatékonyság növelését és az egyéni képességek fejlesztését. Minden vezetőnek hasznos lehet, főként azoknak, akik saját vállalkozásukban / cégvezetőként / hálózatépítésben csapatokat irányítanak.
A program segítségével
- megismered az érzelmileg intelligens vezető legfontosabb tulajdonságait,
- elsajátítod a vezetői kapcsolatépítés hat legnagyobb titkát,
- képessé válsz az EQ-nak a vezetési gyakorlatba történő átültetésére,
- megtanulod, hogyan kerülheted el a leggyakoribb vezetési csapdákat,
- a tanult módszerekkel és technikákkal képessé válsz arra, hogy kihozd csapatodból a maximális teljesítményt és eredményeket.
Értékelések
Még nincsenek értékelések.