Jogi nyilatkozat
Általános Szerződési Feltételek
A jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) tartalmazza a Quest International Kft. (2086 Tinnye, Honfoglalás u. 48.) által üzemeltetett https://kernertraining.hu/, https://eqonfejlesztes.hu, https://klub.eqonfejlesztes.hu és https://kernertiborcoaching.hu honlapok használatára vonatkozó feltételeket. Az alábbi feltételeket a Felhasználó a honlap böngészésével, regisztrációval, ill. megrendeléssel automatikusan elfogadja. A Quest International Kft. fenntartja a jogot jelen szerződés egyoldalú módosítására.
A Jogi Nyilatkozat hatálya
Jelen Jogi Nyilatkozat kiterjed a https://kernertraining.hu/, a https://eqonfejlesztes.hu, a https://klub.eqonfejlesztes.hu és a https://kernertiborcoaching.hu domain nevek összes aloldalára és összes aldomain nevére (ékezetes és ékezet nélküli formában), valamint az aldomainek aloldalaira, és az említett oldalakon elérhető, vagy onnan letölthető anyagokra, információkra.
A Jogi Nyilatkozat érvényes 2023. január 1-től visszavonásig.
- a honlapok üzemeltetőjének (továbbiakban: szolgáltató) adatai:
A honlapok nevei: https://kernertraining.hu/, https://eqonfejlesztes.hu, https://klub.eqonfejleszteshu és https://kernertiborcoaching.hu
Cégnév: Quest International Kft
Székhelye (és egyben a panaszügyintézés helye): 2086 Tinnye, Honfoglalás utca 48.
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@kernertraining.hu
Cégjegyzékszáma:13–09-145750
Adószáma: 14862153–2-13
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága
Telefonszáma: 06–70/407-3270
A tárhely-szolgáltató neve, címe, e-mail címe: AB Plusz Bt, 2049 Diósd, IV. Béla király utca 48., adószám: 21586091-2-13, support@abplusz.eu
- Alapvető rendelkezések:
- A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
- A jelen Szabályzat 2023. 01.hó 01. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. Felhasználók a weboldalak használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldalak használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.
- Felhasználó, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a honlapnak, a Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el.
- Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldalak, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldalak terjesztésének tekintetében.
- Regisztráció/vásárlás
- Felhasználó a weboldalakon történő vásárlásával/regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a weboldalakon közzétett Adatkezelési tájékoztató feltételeit megismerte és elfogadja, az adatkezelésekhez hozzájárul.
- Felhasználó a vásárlás/regisztráció során köteles a saját, valós adatait megadni. A vásárlás/regisztráció során megadott valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződés semmis. Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben Felhasználó más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait.
- A Szolgáltatót a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
- A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha Felhasználó a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik.
- Megvásárolható termékek köre
- A megjelenített termékek online/személyesen/telefonon rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, és tartalmazzák a törvényben előírt áfát. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.
- A honlapon Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szerepelhetnek. Nem vállalunk felelősséget a honlapon megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatti különbözőség miatt.
- Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akcióról és annak pontos időtartamáról.
- Rendelés menete
- Felhasználó regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást.
- Felhasználó kiválasztja a megvásárolni kívánt terméket.
- Felhasználó a megvásárolni kívánt termék darabszámát beállítja.
- Amennyiben Felhasználó további terméket szeretne vásárolni, kiválasztja azt a listából. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék darabszámát. Amennyiben mégsem kíván vásárolni, törölheti a kosár tartalmát.
- Felhasználó kiválasztja a szállítási címet, majd a szállítási/fizetési módot, melynek típusai a következők:
- Fizetési módok:
Személyes átvétel: Készpénzben a Szolgáltató által megjelölt egyéb helyen történő átvételkor: Az áru átvételekor történő fizetés választása esetén a Felhasználó a Szolgáltató által megjelölt egyéb helyszínen fizeti meg a termék vételárát készpénzben. Készpénzes fizetésre csak magyar forintban (HUF) van lehetőség.
Fizetés utánvétellel: Amennyiben a megrendelt termék futárszolgálattal kerül kiszállításra, lehetőség van arra, hogy a Felhasználó a megrendelés végösszegét a futárnak teljesítse készpénzben a megrendelt termék(ek) átvételekor. Az utánvét költsége minden esetben felszámításra kerül, kivéve azok a termékek, melyeknek nincs postaköltsége.
Átutalással: Felhasználó a megrendelt termékek ellenértékét a visszaigazoló e-mailben található bankszámlára 5 napon belül köteles átutalni. Az összeg Szolgáltató bankszámláján történő jóváírását követően a Felhasználó jogosult a termék(ek) általa meghatározott módon történő átvételére.
Bankkártyával: Vásárló a webáruház oldalán választja ki az árut, melynek összegét bankkártyás fizetéssel kívánja teljesíteni. Ezután vásárló átkerül a Bank fizetést garantáló oldalára, ahol a fizetés megkezdéséhez kártyaadatait szükséges kitöltenie. A kártyaadatok megadását követően a Fizetés gombra kattintva indíthatja el a tranzakciót. A fizetést követően vásárló visszatér a honlap oldalára, ahol a tranzakció eredményéről kap visszaigazolást. A sikeres tranzakciót követően a Bank elindítja a vásárló kártyájának megterhelését az áru ellenértékével.
- Szállítási költség: postai díjszabás szerint.
- A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-18 óra közötti időszakban.
- Az adatok megadását követően Felhasználó a ”megrendelem” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével, vagy e-mailben jelezheti felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát.
- Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben javítani tudja a bevitt adatokat.
- Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított 48 órán belül Megrendelőhöz nem érkezik meg, akkor Megrendelő köteles telefonon vagy emailben felvenni a kapcsolatot a Szolgáltatóval. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.
- A megrendelések feldolgozása és teljesítés
- A megrendelések feldolgozása nyitvatartási időben történik (Hétfő – Péntek 8:00-18:00). A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.
- Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 5 munkanapon belül történik.
- Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríteni.
- Elállás joga
- Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 30 napon belül visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult Fogyasztó 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát.
- Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 30 nap elteltével jár le, amelyen Fogyasztó, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól a terméket átveszi.
- Fogyasztó a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.
- A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a vállalkozás nem vállalta e költség viselését.
- Az elállási jog gyakorlása esetén a Fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.
- Szolgáltató a termék visszaérkezését követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Fogyasztó részére.
- A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.
- A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli, kivéve, ha a vállalkozás vállalta e költség viselését.
- A Szolgáltató nem köteles a Fogyasztó részére megtéríteni azon többletköltségeket, amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik.
- Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre az árukban bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségestől eltérő kezelés miatt következett be.
- A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t, vagy Fogyasztó bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
- Amennyiben Fogyasztó élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén elektronikus úton írásban vagy telefonon. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza Fogyasztó Szolgáltató részére.
- A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet itt érhető el.
- Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve itt érhető el.
- Panaszkezelés
- A Quest International Kft. célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti telefonon, e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.
- Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja.
- SZOLGÁLTATÁS KÖRE (Rendezvények: tréning, szeminárium, webinárium, workshop)
Rendezvény jelentkezés lemondása
- Lemondási feltételek: a rendezvény /tréning, szeminárium, webinárium, workshop/ előtti 2. napig a Megrendelő visszamondhatja a jelentkezési szándékát elektronikus, írásos formában (e-mailben), ebben az esetben a Szolgáltató visszautalja 10 napon belül a program díját. Amennyiben a lemondást 2 napon belül jelzi a Megrendelő, a lemondott képzésre befizetett részvételi díj visszatérítésére nincs lehetőség, és az addig be nem fizetett tréningdíjat a Szolgáltató kiszámlázza a Megrendelő részére, mivel a tréninget, rendezvényt a le nem mondott (2 napon belül lemondott) jelentkezésére tekintettel szervezi.
- Szerzői jogok
- A weboldal mindennemű tartalmának engedély nélküli felhasználása, átdolgozása, többszörözése, terjesztése, nyilvános előadása illetve eltorzítása megcsonkítása tilos, ideértve, de nem kizárólag a bevételszerző tevékenységre való felhasználást is. A weboldal tartalma csak akkor használható fel, ha ahhoz a szerző írásbeli hozzájárulását adta. Iyen esetekben a szerző neve és a forrás kötelezően megjelenítendő, és csak a szerző által engedélyezett tartalom–részlet használható fel, kizárólag az írásbeli hozzájárulásban meghatározott feltételekkel, az így meghatározott módon, formában és terjedelemben.
- Kötbér a jogellenes felhasználásért: a forrás és a szerzőség megjelölése nélküli, hiányos megjelölésű, írásbeli szerzői hozzájárulás nélküli utánközlés, használat, átdolgozás használati, közzétételi napi díja 200.000 Ft + ÁFA másolt, felhasznált oldalanként.
- Felhasználó tudomásul veszi, hogy ezen kötbérkikötés nem túlzó, és ennek tudatában böngészi az oldalt.
- Adatvédelem
Adatkezelési tájékoztató
A https://kernertraining.hu/, https://eqonfejlesztes.hu, https://klub.eqonfejleszteshu és https://kernertiborcoaching.hu honlapokon található.
Referencia, vélemények
A referencia, vélemény megadása önkéntes a Kerner Training részére a termékekkel, rendezvényekkel /tréning, szeminárium, webinárium, workshop/ kapcsolatosan. A referenciát adó személy hozzájárul, hogy személyes véleménye (teljes nevével, vállalkozása nevével, vagy foglalkozásával, életkorával) feltűntetésre kerüljön a https://kernertraining.hu/holnap, ill. a Kerner Training érdekeltségi köreibe tartozó oldalakon, hírlevelekben, kampányokban, termékeken, és nyomtatott marketing anyagokon. A referenciát a Szolgáltató időbeli korlátozás nélkül jogosult használni. A referencia vélemény visszavonása esetén a Szolgáltató a már felhasznált referenciát anonimizálja, a személyes adatok eltávolításával, a monogram feltűntetésével.
- JOGORVOSLAT
Jogorvoslati lehetőség
Jogorvoslati lehetőséggel, panasszal az Adatvédelmi Biztos irodájánál lehet élni:
Név: Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
Székhely: 1055 Budapest, Falk Miksa utca 9-11.
Postacím: 1363 Budapest, Pf.: 9.
Telefon: +36 (1) 391-1400
Telefax: +36 (1) 391-1410
E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu
Tinnye, 2023.01.01.